Rabu, 18 April 2012

Ibu sayang baba sgt2..

Jiwa Kacau

2-3 hari ni jiwaku sggh tdk tenteram..jiwa kacau.entahlah mcm2 aku fikir takut sgt kalu apa2 tjadi dkt baba..mampukah aku??bagaimana dgn anak2 ku..??Arrrgggghhhhh...knape aku perlu melayan perasaan yang karut ini sekaligus merosakkan perasaan dan perlakuan aku hari demi hari..Bila balik rumah jer.seakan aku tdk sanggup utk melihat baba ..takut sgt keadaan itu tidak berpanjangan...Arrgghhhh sekali lagi aku berfikir begitu. Pergilah jauh2 perasaan jahat dan mengarut itu..aku ingin spt dahulu happy dan ceria sentiasa..

Alhamdulillah

Okey..hari ni aku dpt luahN segala yg terpendam kat jiwa aku,mudah2an dgn luahan itu dptku jalani hari2 yg mdatang dgn lebih ceria lagi.

2 ulasan:

  1. Kzie...jangan di fikirkan sgt smua tu.anggap itu satu ujian.kena kuatkn hati n semangat.InsyaAllah semua akan ok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. InsyaAllah sama2la kita doakan yer..tkasih lah kepada kwn2 yg beri semangat dekat kzie..btul sbb hari2 kita byk masa bsama kat pejabat kan?Semoga mimpi ngeri itu tdk berulang lagi..

      Padam