Isnin, 16 April 2012

Mimpi Ngeriku...

Pada 5/2/2012,aku mbawa hubbyku setelah 2-3 hari rasa xsedap badan..asyik sekok dan xpuas nk bnafas..kami b3 ke wad kecemasan Hospital Tumpat utk rawatan selanjutnya.Di tengah pjalanan,hubby merasa sgt2 xsedap badan dan berpeluh yang amat,xkanla kesan PCM yang diambil petang itu..

Sesampainya di wad,hubby memang sukar utk bnafas dan cepat2 dikejarkan ke dalam bilik doktor.Doktor cepat2 buat pemeriksaan 1st of all ECG....Aduhhhhhhhh...memangdi luar jangkaan..Hubby terkena HEART ATTACK...memang kes series.

Selama  6 hari berada di ICU...Tuhan saje yang tahu peraasaan aku di waktu itu.Apa yang bmain di benakku jika terjadi sesuatu yg tidak diingini ..mampukah aku mjaga anak2ku sorg diri..nauzubillah..minta di jauhkan..

Tanggal14/2/2012 hubby dpt keluat dr wad selama 2 bln masa diberi utk berehat di rumah..Alhamdulillah so far ok la sket keadaannya.Cuma apa yang perlu pantang tu..kenala pantang..lemak dan seafood amatla dijauhkan.

10/4/2012 Hubby dh start keje balik...SELAMAT BEKERJA buat hubby tp org kata xleh 'berohok' sgt lagi.Kerja ttp kena kerje utk kami anak beranak mencari sesuap nasi..Semoga baba akan btambah siahat demi ibu dan anak2 kita yang 'nakal' itu(kyong ote2 dan adik a edek wek).



Tiada ulasan:

Catat Ulasan